GREEN COCO EUROPE MARKETING&VERTRIEBSGESELLSCHAFT MBH
Био кокосово капучино 330мл
330мл.
3.19лв.
5.79лв.
-45%
от 21/11
Промоции на GREEN COCO EUROPE MARKETING&VERTRIEBSGESELLSCHAFT MBH Био кокосово капучино 330мл в balevbio. Сравни цените на Био кокосово капучино 330мл в България - спести време и пари с помощта на mysupermarket.bg
За директна консумация. Разклатете добре преди употреба. Без ГМО и добавена захар, съдържа естествени захари. 100% Веган. Хранителни стойности за 100ml Енергийна стойност 141kJ/ 34kcal Мазнини 2,1g - от които наситени мастни киселини 1,8g Въглехидрати 3,2g - от които захари 1,9g Белтъци 0,5g Сол 0,11g Изображението върху опаковката е символично. Съхранение: на сухо и хладно място. За продуктите на Green Coco: 100% органични, хипоалергенни, без ГМО, без консерванти или оцветители, с въглеродо-неутрално производство, богати на минерали, леки и освежителни, направени изцяло от млади кокосови орехи. Традицията в Азия и Южна Африка е да се пие сока само от млади кокосови орехи, който често е наричан „сок на живота“. За Вашето тяло, душа и цялостно благоденствие. От 2002г. насам фирмата е разработила и патентовала сложен процес за пълнене и производство, за да Ви донесе автентичното вкусово изживяване на сорта кокосов орех, който е вероятно да намерите на някой от безбройните плажове по света – пакетиран и в центъра на Европа. В кокосовия сок на Green Coco няма добавени консерванти и за PET бутилките и Elpak опаковките не се използва ултра-високо-температурна обработка (UHT). Прилагат се специални филтърни технологии и студено асептично пълнене. Д-р Антонио Мартинс е получил множество награди, като първо място в Наградите за Най-добър Вкус 2007 на Английската Гилдия на Изисканите Храни, награда за Иновации в Напитките 2008, Златен медал за свежи идеи от Международното Изложение на Храни и Напитки (IFE) 2007, както и много други през 2012 и 2013. Процесът на производство на някои продукти е въглеродо-неутрален, което може да се определи по логото „моят климат“ върху горната страна на опаковката. Вашето вкусово изживяване е резултатът от интензивни разработки и усилия, които се простират повече от десетилетия, за да Ви донесат възможно най-доброто качество и вкус.
Предоставената информация е публична. В случай, че информацията се окаже невярна, MySupermarket не дължи вреди на никого.